Saturday, April 18, 2009

Separuh hari di rumah mereka

She is the one who really enjoy taking her own pics!!hehe..anywhere..anytime....hari ni selepas kebosanan kat umah, aku janji ngn Dee nk p basuh kete. Kat ane mane ntah..suke benor die nk basuh kat situ, bersih kate nye..tp bersih mende....xpon!! ni mesti Dee dah kene mandrem ane tu...iskk....Ya Allah, Engkau lindungilah hamba mu Dee... =)
aaa..ce tgk ane ni.ber-ane-ane..hihihi...
ramai sungguh!!mcm mane le Dee boleh x terpikat kat diorang nih...sungguh2 basuh BJL die nih!!huhhuhu...after abt 45 mins kat car wash ni, kami pulang ke rumah...meninggalkan ane2 Dee...isk.
mm tp mcm biase la...aku bukan reti sgt nk lepak kat umah, tambahan pulok ade org janji nk buat spagheti..heh! rezeki jangan di tolakkk...x elok...kalo x caye ce tengok awek kat bwh ni...tanda2 awal nk masak!!heheso aku pon dgn segan silu ke Jalan Cempaka 1B....so next activity ...
activity dia la, bukan aku .... =) ...dan hasilnyeee......mmm..yummyyyyy!!!sedap hinnga menjilat

suduu!!Nadira, rugila ko x rase...sedappp woo...aku mkn sampai kenyanngg!!burp!!lhamdulillahh
...aik??mane gambar pizza Dee??iskk... xdek plok gambar pizza yg sedakkkk tu..hehehhe
tp yg paling aku suke lepak kat umah tu ialah sebabb...anak angkat saya ada kat situ...hehehe...jgn maraaaahh aaa mak Betty.....saya juge suka sama itu Betty...hehe ce tgk kat sebelah ni...mmm...Betty tgh melepak kat luar rumah...rilekkkk je atas batuu...mmmm...last but not least...selamat mlm malaysia..ngntuk la saya...tq for the dinner ye cik Dee, chef mlm ni.aka tuan rumah..mak betty aka tuan rumah juge aka kakak opis saya yg baik hati.....dan juge along..aka anak sedara tuan rumah..hehe..selamat mlmm...gudnite semua...gudnite bettyyy... =)...eh haaa..ni la makBetty, yg pakai tudung biru gelap.....eh tapi..Dee, kire makbetty juge ke tak??mm konpius la saya..saya nk tido lahh...zzzzzzzzzzzzzzzzzz..............

No comments:

Post a Comment