Monday, April 20, 2009

Monday yg penat....


I reached office at 6.35am today..got sumthing to settle bcoz i need to attend frt training at Subang...then sampai opis dr Trng at 6.35 pm.lebeh kureng la tu....haisshh!! patut la aku penat gile.haha erkk!!ade kaitan ke??..n skang, gila punye penat...yg sgt pelik,kaki lenguh gila..mcm pegi shopping sehari suntuk rasenye!! isk...asal aaaa??mmm agaknye td pegi shopping Big A kot!!!hahaha..ntah sape la yg ngidam ni..kesiann plak...kikikiki =) Hish..naseb baik gua punye musuh x attend!!hish..kalo tak...sure training aku x berapa nk tenang!!hahahaha...aaaa??? korang nk teka sape nih??? nopee!!!salah tekaan korang!!..korang x kenal die!!! hehehe...asal ntah, sampai skang gua masih nk bengkeekkk jek dgn diE!!........huhuhu...erk bdw, td consultant tu puji name I, Nurul Ili'..mmm nice nameeee...kembang gua!! eh CikHaze, better u check gigi u punye anak buah, berbijik2 lah die makan gula2 time training td...ngantukk katenye!!hahha....adala dlm 30 bijik dr sesssi pagi hingga petang!!!!!naseb baik 1day training jek..isk..kalo dakk!!!abis lg 30 bijik =)
...mmmm..mmmm.....mmmm...lapar, tp malas..cane ni aaa??mm tido lah!!esok je mkn...so, gudnitee.....

1 comment:

  1. anak buah cik haze.. anda dinasihatkan buat pemeriksaan kencing manis..

    ReplyDelete